KAPRAL - 2008-02-26 22:01:35

Jest to sala w której można się nauczyć Profesji. Co poziom dostaje się po 1 punkcie i musisz go rozdać do umiejętności. Jeśli masz na umiejętności 0 punktór to nie możesz jej używać. Można jednak wskoczyć na poziom umiejętności M1. później trzeba zbierać księgi i je czytać by ulepszać umiejętność M1. Zwykłe punkty nie działają. Więc wybierajcie z roskoszą lecz ostrożnie i mądrze... Koszt czakry bedzie powiedziany przy nauce danej umiejętności... Żeby się takiej umijętości nauczyć trzeba mieć 15 lvl a wymagania zaleza od tego kto ci odpisze na posta...   


Magia Psychiczna

-Zwój Boga Smoków - Jeśi jesteś po walce to szybciej wypoczywasz i nie musisz iść do szpitala

-Atak Magii Smoka - Jest to potężny atak który wymaga mnóstwo czakry lecz opłaca się bo siła ataku jest nie      wiarygodna na jej poziom.

-Pomoc Smoka - Moc która daje siłę temu kto jej używa . Używając jej otrzymuje się na walkę podwójne obrażenia i obrona podnosi się w ciągu walki o 10.

Siła Fizyczna (potrzeba co najmniej Miecz specjalny)

-Aura Miecza - Używając tej umiejętności miecz dostaje Aurę która podnosi siłę ataku o 25. Oczywiście to narazie 1 poziom . Co poziom siła wzrasta.

-Trójcięcie - Atak polega na szybkich cięciach . 1 cięcie 2 cięcie jest dwa razy silniejsze a 3 dwa razy silniejsze od drugiego cięcia. Przydatna umiejętność.

-Śiła pocisku - Atak który daje wielk=ą szybkość (tylko jeśli biegniesz do ofiary ) atakujesz , paralyżujesz na krótki czas i załatwiasz.

Wir Miecza - Atak przy którym się wiruje ... Damage jest Ogrąmny


Siła Duchowa (Potrzeba co najmniej Miecz specjalny i Shuriken )

-Silne ciało - Daje nie wyobrażąlną moc obronną ttemu kto ją używa działa to na czas 1 walki ... obrona + 10.(siła obrony zależy od poziomu umiejętności)

-Rzut Kulą - Atak na odległość który ogłusza wrogów i nie mogą się swobodnie ruszać... Działa to na krótki czas lecz obrywają tym też Fizycznie. Wróg Obrywa tyle ile admin napisze biorąc pod uwagę lvl gracza i przeciwnika.

-Shiriken - Atak przy którym potrzebny jest Shuriken . Shiriken jest atakiem który koncentruje siłę w shurikenie i wypuszcza całą czakrę w momencie kidey czegoś dotknie.


Fatyma ( potrzeba co najmniej Miecz specjalny)

-Mroczna Aura Miecza - Podobne do tego co Aura Miecza lecz nie traci siłę jeśli ją nie naładujesz do końca lecz w pewnym sęsie słabszy od Aury miecza.

-Magiczne uderzenie Palcem - Skupia czakre w Palcu uderzenie trwa 12 setnych sekunda i wyciąga nie złego
Damaga.

-Atak Wilka - Potrzeba do tego Tarczy .. Wtedy ona się rozsuwa i wyskakują mnóstwo wilków z niej... Obrażenie wysokie


Battle Mag (Potrzeba conajmniej Shurikeny małe)

-Ogniste uderzenie: Jedyna bardzo dobra Umiejętność do Walki na odległość . Ma zasieg działania 360 stopni  obrażenia też nie są zle.

-Ognist duch: To nalepsza broń na PVP, duży dmg, kolo 400 bije co 3 sekundy, to zdecydowanie najmocniejsza umiejętność ze wszystkich klas postaci. Ale jest już słaby, ponieważ jak sie go na raz używa , to można go tylko na następny dzień użyć.

-Mroczna sfera: olbrzymi dmg, duże pole rażenia, jedyny jej minus to to że ładuje sie aż 3 godziny

GotLink.pl