Gra Naruto Online.

Najleprza Gra...Poczujesz Sie jak prawdziwy Shinobi...Bedziesz wykonywał Różne misje a za to będzie nagroda :).

Ogłoszenie

Szukajcie wszędzie Nowych Graczy.....Bo to dla naszego Dobra...Jeśli nie będzie graczy będzie nudno.:(

#1 2008-01-25 10:21:11

Orochimaru

Chunin

Zarejestrowany: 2008-01-24
Posty: 460
Punktów :   

WYMAGANIA DO TECHNIK

Żeby już nie musieć cały czas w informacje wchodzić to lista Jutsu będzie wypisana tutaj.

Ninjutsu:

- stopień Studenta Akademii:

Fukumi Hari: Technika tworząca igły którymi shinoi "pluje" z ust.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 6
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
+ Student Akademii

- stopień Gennin:

Shunshin no Jutsu: Podstawowa technika każdego Shinobi. Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 4
Koszt Chakry: 10/skok
Efekt: Przemieszczenie.
+ Gennin

Kawarimi no Jutsu: Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 7
Minimalne Genjutsu: 3
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
Efekt: Zamiana a w efekcie zmylenie wroga.
+ Gennin

Chiyute no Jutsu: Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
Efekt: Leczy 3k8 obrażeń.
+ Podstawy leczenia na poziomie VII
+ Gennin

Chakra no Mesu: Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 14
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: +2k6 na cios.
+ Podstawy leczenia na poziomie X
+ Gennin

Karuto no Tayori: Bardzo przydatna technika podczas misji. Ninja koncentrując niewielką ilość chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te dotyczą najczęściej wieku, rangi oraz słabych punktów wroga.
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 10/20/30/40/50
Efekt: Zaleznie od poświęconej chakry: Ranga/ Ranga i Najczęściej stosowane techniki/ Ranga, najczęściej stosowane techniki i ew. Kekkei Genkai/ Ranga, najczęściej stosowane techniki, kekkei genkai i techniki rzadziej stosowane a także styl walki./ Wszystko co powyżej oraz słabe strony przeciwnika.
+ Gennin

Shoukkakyu no Jutsu: Podstawowa technika Katon której zaletami są duża szybkość i spory zasięg. Przy pomocy jednej pieczęci shnobi koncentruje chakrę a następnie wypluwa ją w formie kuli ognia, dość małej ale celnej i o sporym zasięgu.
Wymagania:
Minimalne Ninjusu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: 3k6
+ Gennin
KATON

Raikyuu no Jutsu: Prosty atak tworzący kule wyładowań którą posyła się w przeciwnika.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: 3k6
+ Gennin
RAITON

Suikoudan no Jutsu: Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
Obrażenia: 2k6
+ Gennin
SUITON

Tsubame Fubuki: Technika polegająca na tym, że ze śniegu powstają shurinkeny, które mają zdolność zmieniania kierunku lotu. Nie przestaną gonić przeciwnika dopóki w coś nie trafią.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
Obrażenia: 3k6
+ Gennin
HYOUTON

Doku Kiri: Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 13
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: 10/tura przez 4 tury
+ Gennin
FUUTON

Fuusaji: Tworzy silny podmuch wiatru który niosąc piasek lub kurz oślepia.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
Efekt: Oślepienie na 2 rundy
+ Gennin
+ Wachlarz
FUUTON

Shinjuu Zanshu no Jutsu: Technika powiązana z żywiołem ziemi. Osoba wykonująca to justu znajduje się pod ziemią i czeka na swoją ofiarę. W odpowiednim momencie wciąga ją w ziemie, by temu wystawała tylko głowa. Rywal staje się łatwą zdobyczą. Nie jest w stanie się ruszyć, bo całe ciało znajduje się pod ziemią.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 4
Koszt Chakry: 30
Efekt: Zakopanie wroga w ziemi.
+ Gennin
DOTON

Doro Gaeshi: Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu.
Minimalne Ninjutsu: 11
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 30
Efekt: Stworzenie ściany ze skały.
+ Gennin
DOTON


- stopień Chunnina:

[i]Kage Bunshin no Jutsu: Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatną techniką.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 9
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 10/klon
Efekt: Podział cienia.
+ Bunshin no Jutsu
+ Chunnin

Kuchiyose no Jutsu: Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20-mały 30-średni 50- duży 80 -wielki 120- kolosalny
Efekt: Przyzwanie
+ Chunnin

Shishi Enjin: Technika, w której bierze udział parę ninja, a dokładniej: 4. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 18
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 40
Efekt: Więzinie o HP 350
+ 3 towarzyszy znających to Jutsu
+ Chunnin

Hari Jizou: Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 40
Efekt: Panczerz z włosów.
+ Długie włosy w wyglądzie postaci
+ Chunnin

Nan Kaizou: umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób. Jak zrobil to orochimaru by dac pieczec Sasuke.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 55
+ Chunnin

Goukakyuu no Jutsu: Po złożeniu pieczęci ninja kumuluje chakrę w swoich płucach po czym wypluwa ją, nadając jej kształt kuli poprzez przepuszczenie jej pomiędzy palcami, kciukiem i wskazującym. Efektem jest potężna ognista ula będąca w stanie zniszczyć nieprzygotowany cel.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50
+ Chunnin
KATON

Housenka no Jutsu: Technika bardo przydatna w trudnych warunkach. Po wykonaniu pieczęci i skumulowaniu w płucach chakry ninja wypluwa cała serię niewielkich kul ognia w których lecą jakieś okazy borni od shurikenów po kunai.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 23
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 15/ za kule
+ Chunnin
KATON

Kasumi Enbu No Jutsu: Ogniowy atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 18
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 10/ płomień
+ Chunnin
KATON

Ryuuza no Jutsu: Tworzymy małego ognistego smoka (a przynajmniej płomień o lekko smoczym kształcie) szybko przemieszczającego się w danym kierunku.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 27
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20/ za smoka
+ Chunnin
KATON

Raigeki no Yoroi: Technika tworząca zbroję z elektryczności która chroni użytkownika i rani napastników.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 17
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 60
Efekt: Zbroja która przy dotknięciu zadaje obrażenia
+ Chunnin
RAITON

Suiryuudan no Jutsu: Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 21
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 60
+ Chunnin
SUITON

Daibakufu no Jutsu: Technika polegająca na stworzeniu wielkiego wodnego wiru skierowanego w przeciwnka.Zdolne jest zniszczyć nawet las.W wirze tym można ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai
Obrażenia: Wir = 50 hp + bronie
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 80
+ Chunnin
SUITON

Rouga Nadare no Jutsu: Jest to technika, do której wykonania shinobi musi znajdować się blisko śniegu. Polega na tym, że z góry spada lawina, która po chwili formuje się w stado dość wielkich wilków.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 18
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50
+ Chunnin
HYOUTON

Itsukaku Hakuegei: Do wykonania tej techniki shinobi musi stać w pobliżu wody. Po wykonaniu pieczęci z wody wyłania się ogromny wieloryb z rogiem na końcu głowy, cały zbudowany z lodu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 24
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 70
+ Chunnin
HYOUTON

Daikamitachi o Jutsu: Technika ta wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 21
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50
+ Chunnin
+ Wachlarz
FUUTON

Dorou Doum: Ninja zamyka swoich przeciwników w 'więzieniu' z ziemi. Wszystkie ściany 'więzienia' utrzymywane są za pomocą chakry, dzięki czemu potrafią się regenerować w przypadku uderzeń z wewnątrz. Technika ma jednak jedną wadę, która nie mogła umknąć naszym bohaterom. Chakra w niektórych miejscach ścian jest mniej skoncentrowana, a dokładniej - w punktach najbardziej oddalonych od użytkownika. Dzięki tej technice można także obiera przeciwnikom ich chakre i pochłaniać ją.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 14
Koszt Chakry: 60
Efekt: Uwięzienie wroga.
+ Chunnin
DOTON

Doryu Dango: Bardzo potężny atak wymagający dużego zasobu chakry i potężnej siły TaiJutsu. Ninja dosłownie wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie i utrzymuje ją za pomocą chakry. Następnie może np. rzucić ową skałę w swoich przeciwników.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 18
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 18
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin
DOTON


Genjutsu:

- poziom Studenta Akademii

Bunshin no Jutsu: Technika tworząca kopie użytkownika. Są to kiepskie imitacje które niszczą się przy niemal każdym kontakcie fizycznym.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 4
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 10/kopie
Efekt: Tworzy iluzyjne kopie.
+ Student Akademii

Henge no Jutsu: Technika dzięki której shinobi może dokonać przemiany w jakieś wcześniej wdziane stworzenie lub przedmiot. Ninja nie zyskuje jednak atrybutów tego w co się zmienił.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 3
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 20
Efekt: Zamienia w coś...
+ Student Akademii

Nemuri: Jedna z prostszych sztuczek iluzji. Prostym dotknięciem pleców przeciwnika, ninja usypia wroga. Z powodu wymaganego kontaktu z przeciwnikiem atak ten jest w ogóle nie przydatny w walce. Stosowany zazwyczaj w dywersji/misjach.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 3
Minimalne Genjutsu: 7
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 15
Efekt: Uśpienie.
+ Student Akademii

- poziom Genina

Kage Shuriken no Jutsu: Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 5
Minimalne Genjutsu: 9
Minimalne Taijutsu: 3
Koszt chakry: 20
Efekt: Zaskoczenie wroga.
+ Gennin

Kai: Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna).
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 5
Minimalne Genjutsu: 11
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 30
Efekt: Przełamanie Genjutsu którego użytkownik jest świadom.
+ Gennin

Dochuu Eigyo: Polega ona na stworzeniu dużej ilości klonów, a oni sami mogą się dobrze ukryć. Tuż przed kontrą na wroga użytkownicy tej techniki mogą ukryć się w cieniu własnych klonów i atakują spod ziemi.
Minimalne Ninjutsu: 8
Minimalne Genjutsu: 14
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50
Efekt: Utworzenie wielu klonów, ukrycie w ziemi.
+ Gennin
DOTON


- stopień Chunina

Kokohi no Jutsu: Efektem tej techniki jest zamiana danych przedmiotów według potrzeb osób wykonujących tą iluzję. Dość często może się zdarzyć, że nie wiemy iż jesteśmy już ofiarę tego jutsu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 16
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 40
Efekt: Iluzje, tak dobre jak dobry opis wymyśli twórca.
+ Chunnin

Jubaku Satsu: Technika polega na tym iż użytkownik znika a za przeciwnikiem pojawia się jakaś roślina która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios.
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 20
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 75
+ Chuunin

Taijutsu:

- poziom Studenta Akademii

Gouken: Najprostszy styl walki ninja polegający na zwykłych atakach fizycznych i walce wręcz.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 4
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 0
Obrażenia: bez zmian
+ Student Akademii

Konoha Raiken: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 6
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
+ Student Akademii

Sennen Goroshi: Technika bardzo bolesna dla przeciwnika. Polega na bardzo szybkim przedostaniu się za plecy wroga, zrobieniu kilku prostych pieczęci, i  uderzeniu 4 palcami (po dwa palce z dwóch złączonych dłoni) w jego... "dolną część pleców", co powoduje wystrzelenie przeciwnika na znaczną odległość, upokorzenie go i sporo bólu.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 8
Minimalne Ninjutsu: 3
Minimalne Genjutsu: 0
+ Student Akademii

- poziom Genina

Konoha Repuu: Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika, wykorzystywana gdy przeciwnik chce nagle zmniejszyć dystans. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr".
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 8
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: przewrócenie
+ Gennin

Konoa Gouriki Senpuu: Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 13
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 15
Obrażenia: 4k5
+ Gennin

Konoha Senpuu: Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 10
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: 3k5
+ Gennin

Konoha Shoufuu: Atak mający na celu wybicie przeciwnika powietrze lub wytracenie mu broni z ręki. Ninja zbliża się do przeciwnika i wykonuje szybkie kopnięcie w górę.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 8
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: 1k5, wybycie broi lub w powietrze
+ Gennin

Kage Buyou: Technika do użycia tylko przeciw lecącym/ spadającym celom. Shinobi pojawia się dokładnie za plecami celu co daje mu dobrą pozycje wyjściową do różnorakich technik.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 10
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
Efekt: Pojawienie się za plecami przeciwnika, będącego w powietrzu.
+ Gennin

Shishi Rendan: Technika wymyślona dawno temu przez pewnego Uchiha. Polega ona na tym, że w spadającego przeciwnika wymierzamy kolejno: kopnięcie nadające mu pędu, następnie dwa silne ciosy w brzuch jeden pięścią, jeden łokciem i na koniec tuż przy ziemi silne kopnięcie z obrotu.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 18
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: 5k5
+ Gennin

Taren Ken: Prosta technika Tai polegająca na szybkich atakach pięściami tak ze przeciwnikowi wydaje się iż ciosów jest więcej niż w rzeczywistości
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 7
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: 3k4
+ Gennin

Tokken: Podstawowa technika Tai polegająca na uderzeniu oponenta plecami.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 6
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 0
Obrażenia: 2k4
+ Gennin

- stopień Chunina

Suiken Kempou: Styl walki niesłychanie ciężki do opanowania. Upijając się użytkownik otrzymuje niesłychanego wigoru. Jego ataki stają się nie do przewidzenia. Użytkownik nie raz udaje, że śpi lub, że się nudzi.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 21
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 0
+ Chunnin

Uzumaki Naruto Rendan: Technika wymyślona niegdyś przez pewnego nadpobudliwego ninja, na podstawie Shishi Rendan. Technika ta wymaga znajomości Kage Bunshin no jutsu i polega na wykorzystaniu kilku kopii w celu wybicia przeciwnika w powietrze aby móc zadać mu silne kopnięci posyłające o na ziemie.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 18
Minimalne Ninjutsu: 16
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 15 (sam cios Tai, Bunshiny liczy się oddzielnie)
Obrażenia: 5k6
+ Kage Bunshin no Jutsu
+ Chunnin

Omote Renge: Technika ta polega na oplątaniu lecącego przeciwnika bandażami, liną lub czymś innym i wraz z bardzo szybkimi obrotami uderzenie nim o ziemie głową w dół samemu uskakując na bezpieczną odległość.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 42 (patrz bramy)
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 65
+ II brama
+ Chunnin

Gourai Rensa: Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 25
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
+ 50 szybkość
+ 25 siła i zręczność
+ I brama
+ Chuunin

Dynami Entry: Dynamiczny atak skierowyny do przeciwnika z wysuniętą nogą
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 16
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
+ Chunnin
+ 40 szybkości
+ 20 siły


Gouwan: Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 25
+ Chunnin
+ 27 szybkości
+ 40 siły


Hayabusa Otoshi: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu. Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 14
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
+ Chunnin
+ 35 szybkości
+ 15 siły

Tsuyosa no Namekuji: Niebezpieczna technika polegająca na zgromadzeniu sporej ilości czakry w pięści i gwałtownemu wypuszczeniu jej w momencie uderzenia. Oprócz ogromnych umiejętności kontroli czakry wymaga zaawansowanego poziomu Taijutsu i Ninjutsu. Tą techniką umiejętnie władała Tsunade i jej uczennica Sakura.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 30
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt czakry: 75
+ Chunnin
+ 40 kontrola czakry
+ 35 siła

WŁASNE JUTSU
Jutsu tworzone przez Zabuza

Rewajak Fubuki - Lodowa trumna Która Nagle się zaciska...
Wymaganie:
10 poziom
Genin
Ninjutsu: 15
Genjutsu: 0
Taijutsu: 0
Kost czakry : 60

BRAMY

*Bramy: W ciele każdego Shinobi znajduje się Osiem Bram będących ogranicznikami przepływu jego chakry. Po odpowiednio długim, trudnym i rzetelnym treningu Ninja może nauczyć się otwierać te bramy aby osiągnąć niesamowite efekty. Te Bramy (i wymagania aby móc je otworzyć) to:
- brama początku - likwiduje kontrole mózgu (18 Taijutsu Siła i Zręczność x 1.5)
+ Gennin
- brama uzdrowienia - umożliwia wydobycie z ciała ogromnych pokładów energii, leczy (27 Taijutsu, Siła i Zręczność x 2 całkowite uleczenie)
+ Gennin
- brama życia - pozwala rozpocząć zmasowany atak (39 Taijutsu Siła i Zręczność x 2,5 Charka x 1,5)
+ Chunnin
- brama obrażeń (69 Taijutsu, Siła i Zręczność x 3 Chakra x 2)
+ Chunnin
Otworzenie bram niesie za sobą jednak skutki uboczne, które są widoczne po określonym czasie..
Bramy są przeznaczone głównie dla shinobi władających tylko Taijutsu, dlatego wymagania są takie wysokie.


Techniki Jinchuuriki

Demon Danteshi:

Kaimei no jutsu (technika ciemności, KinJutsu)
Sagan hifu: Jest to technika wykorzystująca metamorficzne zdolności demona
Polega na zmianie zewnętrznej warstwy skóry w rodzaj skały dzięki czemu staje się ona bardzo twarda. Skóra po przemianie ma czarny przerażający kolor i staje się chropowata...
Efekt:
-Zwiększenie zadawanych obrażeń obuchowych
-Zmniejszenie doznawanych obrażen
-Przy dłuższym użyciu mięśnie męczą się powodując wyczerpanie organizmu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 28
Minimalne Genjutsu:0
Minimalne Taijutsu:18
Koszt czakry: 100 + 25/tura
+ Chunnin
+ Jedność z demonem powyżej 30%


Techniki dla Jounina później wypisze.


Imię:Orochimaru
Wiek:50
Wioska: Wioska Dźwięku
Klan:
Ranga: Sannin Jounin
Poziom: 30
HP:4000/4000
Czakra: 6000/6000
Exp: 40000/50000
Bramy:
- Brama Otwarcia
- Brama Odpoczynku
- Brama Życia
- Brama Bólu

Demon: Hachibi (+1 atuty dziennie i +2 atrybuty)
Drużyna:
Wygląd:
Atrybuty:

Siła:106
Szybkość:106
Czakra:106
Zręczność:106

Atuty:

Ninjutsu:61
TaiJutsu:61
GenJutsu:61

Kekkei Genkai(stopień władania):

Element: Katon ; Fuuton ; Suiton ; Doton ; Raiton ;

Kekke Genkai(nazwa):

Zwierzak:http://www.koenigskobras-reikibrunnen.de/Kobra.gif

Strój:
-Opaska Otogakure
-1x Ochraniacze na nogi
-1x Ochraniacze na ręce
-Kamizelka Wioski Dźwięku

Ekwipunek:
-100x Kunai
-100x Shurikeny (małe)
-1x Ciężarki na górną część nóg (co 2 dni szybkość +1)
-1x Ciężarki na ręce (co 2 dni siła +1)
-1x Ciężarki na nogi (co 2 dni zręczność +1)
-1x Ciężarki w pasie (co 2 dni czakra +1)

Fundusz: 10000

Techniki:                                                            Techniki Orochimaru:
-Fukumi Hari                                                      -Furo Fushi no Jutsu
-Kawarimi no Jutsu                                              -Futon: Daitoppa
-Bunshin no Jutsu                                               -Kanashibari no Jutsu
-Gouken                                                            -Hiru Bansho Boka no Jutsu
-Henge no Jutsu                                                 -Kuchiyose: Edo Tensei   
-Sennen Goroshi                                                 -Goguofuin
-Konoha Raiken                                                  -Shushagan no Jutsu                                   
-Sunshin no Jutsu                                                -Soja sosai no Jutsu
-Doku Kiri                                                           -Tsuchi Kage Bunshin no Jutsu
-Nemuri                                                             
-Shuriken no Jutsu
-Konhoa Gouriki Senpuu
-Raikyuu no Jutsu
-Shoukkakyu no Jutsu
-Konoha Repuu
-Konoha Senpuu
-Suikoudan no Jutsu
-Karuto no Tayor
-Czakra no mesu
-Doro Gaeshi
-Shinjuu Zanshu no Jutsu
-Kage Bunshin no Jutsu
-Kuchiyose no Jutsu
-Hari Jizou
-Shishi Enjin
-Nan Kaizou
-Goukakyou no Jutsu

Misje:
D-30
C-20
B-5
A-
S-

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl