Gra Naruto Online.

Najleprza Gra...Poczujesz Sie jak prawdziwy Shinobi...Bedziesz wykonywał Różne misje a za to będzie nagroda :).

Ogłoszenie

Szukajcie wszędzie Nowych Graczy.....Bo to dla naszego Dobra...Jeśli nie będzie graczy będzie nudno.:(

#1 2008-01-25 10:25:23

Orochimaru

Chunin

Zarejestrowany: 2008-01-24
Posty: 460
Punktów :   

KLANY I LISTA KLANOWYCH JUTSU

Tutaj wypisane są lista Jutsu i ich Klany.

WIOSKA LIŚCIA:

KLAN YAMANAKA:

Shintenshin no Jutsu: Jutsu zwane także "Mind transfer". Technika ta polega na wejściu w ciało przeciwnika i zawładnięcie nim. Technika ma sporo wad. Jedną z nich jest to, że jeśli użytkownik nie trafi w ciało innego, jego umysł opuści jego ciało i przez parę minut nie będzie się ruszał. Dodatkowo trafienie w poruszający się cel jest praktycznie nie możliwe, dlatego też technika zazwyczaj jest stosowana po wcześniejszym zatrzymaniu wroga, np. techniką KageMane no Jutsu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 14
Minimalne Genjutsu: 19
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 60
Efekt: Przejęcie ciała trafionego przeciwnika. (Opuszczenie własnego)
+ Chunnin

KLAN UCHIHA:

SHARINGAN:
Shodan Sharingan: poziom I. Jest to pierwszy etap rozwoju sharingana. Takie źrenice mają shinobi klanu Uchiha zaraz po przebudzeniu tej zdolności i dopiero z czasem rozwijają się one do pełnego sharingana drugiego poziomu. Posiadają dwie "łezki" umieszczone naprzeciw siebie. Sharingan ten pozwala przede wszystkim dostrzegać zjawiska niewidoczne normalnym okiem - obiekty poruszające się z dużą szybkością, przepływ czakry, także w pewnym zakresie patrzenie poprzez przedmioty. Jeśli idzie o zdolność kopiowania, dotyczy ona praktycznie tylko taijutsu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 6
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30/ "włączenie" 15/ 3 dodatkowe rundy widzenia chakry 25/ skopiowanie techniki Taijutsu
Efekt: Zwiększenie spostrzegawczości i percepcji, przez pierwsze 3 rundy widzenie chakry (za kolejne 3 rundy trzeba "płacić" 15 chakry) Kopiowanie technik Tai (potem można się ich nauczyć o ile spełnia się wymagania po koszcie PN zmniejszonym o 0,25 zaokrąglając w górę)
Ranga: Kekkei Genkai
+ Gennin

Ichiryuu Sharingan: poziom II. Klasyczna, rozwinięta forma sharingana z trzema łezkami. Sharingan w tej postaci oprócz znanych z formy wstępnej zdolności postrzegania w znacznie szerszym zakresie od oczu zwykłych śmiertelników, pozwala kopiować praktycznie wszystkie techniki taijutsu, ninjutsu i genjutsu z wyjątkiem tych ograniczonych do więzów krwi. Umożliwia również w pewnym zakresie przewidywanie przyszłych ruchów przeciwnika. Ma również zastosowanie przy stosowaniu technik genjutsu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 26
Minimalne Genjutsu: 16
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50/ "włączenie" 30/skopiowani techniki.
Efekt: Znaczny wzrot spostrzegawczości, kopiowanie technik Tai, Nin i Genjutsu (wszystkie od rangi E do C ą automatycznie zapamiętywane jeśli shinobi spełnia ich wymagania a pozostałe mogą zostać nauczone przy koszcie zmniejszonym o 0,25)
Ranga: Kekkei Genkai
+ Chunnin

Sharingan Soufuusha Sannotachi: Technika specjalizująca się tylko wśród członków klanu Uchiha. Osoba wyrzuca trzy Windmill Shuriken, do których przymocowana jest linka. Gdy ta jest w locie, z łatwością można nią kierować we wszystkie strony. Linka zataczając łuki, jednym pociągnięciem ręki może z łatwością przybić ofiarę do jakiegoś obiektu. Ten wtedy nie ma się jak poruszać. Technika jest efektowna w połączeniu z Katon Ryuuka no Jutsu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 8
Koszt Chakry: 15
Efekt: Przywiązanie.
+ I lvl. SHARINGAN
+ Gennin

Sharingan Renge: Technika wymagająca użycia Shodan Sharingan. Bardzo przydatna podczas walki. Osoba jest w stanie zobaczyć cyrkulację czakry przeciwnika i dzięki temu może rozpoznać prawdziwego shinobi z pośród klonów iluzji.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 8
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
Efekt: Rozpoznanie Bunshina.
+ I lvl. SHARINGAN
+ Gennin


Kokoro Wana: Technika wymagająca przynajmniej Ichiryuu Sharingana. Dzięki niej można wprowadzić przeciwnika w paranoję tworząc ułudę czytania w myślach. Najpierw kopiuje się ruchy i słowa wroga a potem "podpowiada" której techniki ma użyć i zaatakowanie go nią pierwszemu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 60
Efekt: Silne złudzenie i zaskoczenie.
+ II lvl. SHARINGAN
+ Chunnin

KLAN NARA:

Kage Mane no Jutsu: Po użyciu tej techniki, przeciwnik zostaje unieruchomiony. Okazuje się, że stracił kontrolę nad swoim ciałem z powodu cienia, znajdującego się pod nim. Stawia to atakującego pod kontrola ruchów przeciwnika. To jest bardzo wszechstronna technika, ponieważ przy dużych umiejętnościach cień potrafi się wyciągnąć i ugiąć, oraz potrafi sparaliżować grupę ludzi w tym samym czasie. Cień może być również połączony z innymi nieożywionymi obiektami, przez co może się powiększać. Ta technika (jutsu) ma limit czasowy, jednak jest to mniej więcej 5 minut.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 7
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50
Efekt: Unieruchomienie przeciwnika.
+ Gennin

Kage Kubi Shibrai no Jutsu: Jeden z rodzajów imitacji cienia, w którym wpierw, podobnie jak w KageMane no Jutsu, przeciwnicy są zatrzymywani dzięki cieniowi. Następnie, użytkownik jutsu wytwarza z cienia rękę, która dusi wszystkich złapanych przeciwników.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 14
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin

KLAN INUZUKA:

Shikakyu no Jutsu: Ta technika zmienia w niewielkim stopniu wygląd shinobi upodabniając go nieco do bestii, czyli: wydłużają się jego zęby i paznokcie, bardziej teraz przypominając psie kły i pazury. Ponadto ich zmysł węchu, słuchu, ich siła i szybkość znacznie się zwiększają, trochę jak u psów.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
Efekt: Bonus do statystyk.
+ Gennin

Juujin Bunshin: Juujin Bunshin zostaje aktywowana, gdy pies wskoczy na plecy swego pana, wtedy to przejmuje jego wygląd. W praktyce oznacza to, że przeciwnik członka klanu Inuzuka będzie walczył z dwoma pełnoprawnymi ninja wyglądającymi dokładnie tak samo.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 12
Minimalne Taijutsu: 9
Koszt Chakry: 50
Efekt: Pies przyjmuje formę pana (jego fizyczne statystyki)
+ Gennin

Gatsuuga: To taijutsu sprawia, że i pan i jego pies wprawiają się w szybki ruch obrotowy nieco podobny do tornado. Używający tej techniki brutalnie poruszają się do okoła swego przeciwnika, dezorientując i charatając go, dzięki Shikakyu no Jutsu (które w tym czasie nadal jest używane
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 18
Koszt Chakry: 60
+ Aktywne: Shikyuu no Jutsu i Juujin Bunshin
+ Chunnin

Soutorou: Przy użyciu tej techniki pan łączy się ze swym psem zmieniając się w olbrzymiego, dwugłowego wilka. Wejście w ten stan zwiększa moc używających dziesięciokrotnie, robiąc ich niewiarygodnie potężnymi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 24
Minimalne Genjutsu: 8
Minimalne Taijutsu: 16
Koszt Chakry: 100
Efekt: Pan i jego pies łączą się w potężną bestie.
+ Chunnin

KLAN HYUUGA:

Byakugan poziom I: Potężne Doujutsu dające właścicielowi szereg możliwości. Dzięki niemu Hyuuga widzi dokładniej i na bardzo duże odległości. Widzi także dzięki niemu na 359 stopni wokół swej głowy. Jest także w stanie dostrzec sieć Chakry przeciwnika i jego punkty meridianowe.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 6
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50/ "włączenie" 10/ za każdy "zoom"
Efekt: Zwiększenie percepcji, "zoom", widzenie sieci chakry, dostęp do technik bazujących na Jyukenie.
+ Gennin

Byakugan poziom II: Potężne Doujutsu dające właścicielowi szereg możliwości. Dzięki niemu Hyuuga widzi dokładniej i na bardzo duże odległości. Widzi także dzięki niemu na 359 stopni wokół swej głowy. Jest także w stanie dostrzec sieć Chakry przeciwnika i jego punkty meridianowe.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 26
Minimalne Genjutsu: 16
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50/ "włączenie" 10/ za każdy "zoom"
Efekt: Zwiększenie percepcji, "zoom", widzenie sieci chakry, dostęp do technik bazujących na Jyukenie.
+ Chunnin

Jyuken: Jest to rodzaj walki wręcz, który znacząco różni się od innych, normalnych uderzeń. Jyuken polega na atakowaniu wewnętrznego systemu chakry dzięki uderzeniom chakry z dłoni używającego. Dodając jeszcze, że Jyuken jest stosowany wraz z Byakuganem (dzięki któremu ninja może widzieć wyloty chakry, tak zwane tenketsu), to ta technika jest zabójcza.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 13
Koszt Chakry: 15/ na całą walkę lub do przejścia w inny styl.
Obrażenia: +1k4, -1k10 chakry u przeciwnika
+ Gennin
+ Byakugan lvl. I

Harichakra: Technika stosowana przez członków klanu Hyuuga. Polega na wytworzeniu z otworów tenketsu igieł, dzięki którym można przecinać elementy wykonane z chakry, które normalnie są nie do przecięcia. Igły z chakry można wytwarzać w każdy miejscu na ciele, gdzie znajduje się punkt tenketsu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 16
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 9
Koszt Chakry: 10/cios
+ Byakugan poz. I
+ Chunnin

Hakkeshou: Kaiten: Technika polega na wylocie chakry z każdego z punktów tenketsu, dzięki czemu możliwe jest zatrzymanie ataku przeciwnika zaraz przed jego zderzeniem z ciałem. Następnie ninja wykonuje bardzo szybkie obroty tworząc jednolity wir, dzięki któremu może odparowywać wszelakie ataki TaiJutsu (oczywiście nadal musi wypuszczać chakrę z każdego tenketsu). Atak ten rani również każdego przeciwnika znajdującego się w pobliżu wiru.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 19
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 50
Efekt: Odparcie większości ataków. (Chyba że któryś zadałby więcej niż 100 hp)
+ Byakugan poz. I
+ Chunnin

Hakke Rokujuuyonshou: Jest to najsilniejsze TaiJutsu Wioski Ukrytego Liścia, które stosowane jest zawsze z pomocą Byakugan oraz Jyukena. Dzięki możliwości widzenia wewnętrznego systemu chakry, ninja atakuje 64 głównych z 361 wylotów chakry. Atak rozpoczyna się od dwóch prostych uderzeń. Zaraz po nich shinobi atakuje ponownie dwoma i później czterema uderzeniami. Następnie użytkownik wykonuje kolejno 8,16, oraz 32 uderzeniami, co łącznie daje nam zablokowanie 64 głównych tenketsu. Wewnętrzny system chakry zostaje wyłączony, a ninja ogrania ogromny ból. W praktyce nie może się już później podnieść.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 12
Koszt Chakry: 80
+ Byakugan poz. II
+ Chunnin

KLAN AKIMICHI:

Baika no Jutsu: Specjalna technika opanowana przez klan Akamichi'ch. Pozwala to na zmianę rozmiarów swojego ciała, w dość krótkim czasie. Niestety zużywa to dużą ilości kalorii. Zdolność ta jest niewrażliwa na wszelkiego rodzaje ataki związane z ciśnieniem powietrza.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 11
Kosz Chakry: 30
Efekt: Zwiększenie rozmiarów ciała.
+ Gennin

Nikudan Sensha: Specjalna technika opanowana przez klan Akamichi'ch. Pozwala to na zmianę rozmiarów swojego ciała, w dość krótkim czasie. Niestety zużywa to dużą ilość kalorii. Zdolność ta jest niewrażliwa na wszelkiego rodzaje ataki związane z ciśnieniem powietrza. Dzięki tej technice ciało przybiera kształty podobne do kuli, która z bardzo dużą prędkością może atakować swojego przeciwnika.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 13
Kosz Chakry: 20
+ Gennin

Bubun Baika no Jutsu: Technika polega na powiększeniu wybranej części ciała (np. nogi, ręki), a nie tak jak w przypadku Baika no jutsu całego ciała. Technika opanowana jedynie przez klan Akimichi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 21
Kosz Chakry: 35
Efekt: Zmiana rozmiaru konkretnej części ciała.
+ Chunnin

WIOSKA PIASKU:

KLAN AYATSURI:

Kugutsu no Jutsu: Ta technika jest wyznacznikiem możliwości marionetkarza, wraz z jej wzrostem możemy coraz to sprawniej posługiwać się kukłami, możemy kontrolować coraz to lepsze marionetki i używać większej ich ilości.
Wymagania:
Posługiwanie się jedną kukłą
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 5
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
+ Student Akademii

Posługiwanie się dwoma kukłami
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 14
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
+ Gennin

Kugutsu Kawarimi no Jutsu: Technika ta polega na zamienieniu się miejscem ze swoją kukiełką, przeważnie trzymaną jako zawiniątko na plecach. Gdy marionetkarz jest w opałach, wykonuje tą technikę, samemu pojawiając się na miejscu kukiełki i odwiązując się z bandaży. Wtedy ewentualne obrażenia przyjmuje na siebie kukiełka.
Typ: NinJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 16
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 25
+ Gennin



KLAN JISORI:

Satetsu Suna Seisei: Podstawowa technika klanu, pomaga na zamienienie zwykłego piasku, na stalowy.
Typ: NinJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 10/kilogram
+ Gennin

Satetsu Shihai: Jest to zwykła kontrola metalu. Możemy formować ze stalowego piachu przedmioty i formy, przy pomocy tej techniki i chakry.
Typ: NinJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 14
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
+ Gennin

KLAN SEICHUU:

Suna Shuriken: Seria pocisków wytworzonych z piasku, zbliżonych wyglądem do shurikenów. Ilośc pocisków: 1k6.
Typ: Ninjutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 8
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
+ Gennin

Suna Bunshin: Piaskowy klon, nie może oddalać się zbytnio od swojej pierwotnej formy, więc jest używany głownie w defensywie.
Typ: NinJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 14
Minimalne Genjutsu: 6
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20/klon
+ Gennin

Suna no Yoroi: Regenerujący się pancerz z piasku, służy głównie do obrony przed technikami TaiJutsu.
Typ: Ninjutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 13
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
+ Gennin

KLAN GASHI:

Gashi Kawarimi no Jutsu: Technika podmiany klanu Gashi. Po otrzymanym ciosie zmieniamy się w atrament/farbę i rozszczepiamy się. Po kilku sekundach powracamy do naszej pierwotnej formy.
Typ: Ninjutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 7
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
+ Gennin

WIOSKA MGŁY:

KLAN KAGUYA:

Hokkotsu no Yaiba
Podstawowa technika klanu Kaguya. Shinobi wytwarza z sztylet lub inną broń z kości, która jest niebywale ostra i wytrzymała, o czym świadczy fakt, że można nią przecinać metal.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 4
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt czakry: 25
+ Gennin

Yamagi no Mai
Pierwsza z serii technik zwanych "tańcami" to Taniec Wierzby. Ze środków dłoni wysuwają się długie na kilkadziesiąt centymetrów kości, którymi walczy się jak sztyletami.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 13
Minimalne Genjutsu: 4
Minimalne Taijutsu: 7
Koszt czakry: 35
+ Gennin

Tsubaki no Mai
Taniec Kamelii jest drugim tańcem Kaguya. Wykonując tą technikę, postać zyskuje na szybkości, atakuje serią błyskawicznych cięć i pchnięć bronią.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 21
Minimalne Genjutsu: 6
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt czakry: 45
+ Chunnin

Hessendan
Jest to chyba jedyna technika dystansowa klanu Kaguya. Z końcówek palców wystrzeliwują małe kosteczki, kształtem przypominające naboje. Jedną serią można wystrzelić maksymalnie dziesięć takich pocisków.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 9
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt czakry: 30
+ Chunnin

Karamatsu no Mai
Taniec Modrzewia jest jest podstawą defensywy klanu Kaguya. Z tułowia oraz rąk wysuwają się kości, które są świetną obroną przed atakami TaiJutsu. Oprócz funkcji obronnej, także ranią szarżujących przeciwników.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 11
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt czakry: 55
+ Chunnin


KLAN TSURUGI:

[i]Yaiba Choudai: Zdolność wyjątkowo przydatna dla miecznika, który chce zaskoczyć wroga i szybko z nim skończyć. Polega na umiejętności błyskawicznego wyjęciu z pochwy/zdjęci z pleców miecza, którym od razu można zaatakować lub wprowadzić blok. Wyjęcie go trwa ułamek sekundy.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 3
+ Gennin


Karakuri: Umiejętność unikania nadchodzących ciosów. Kolejna zdolność pasywna. Tym razem otrzymujemy +15% premię do unikania technik.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 4
+ Gennin

KLAN HAKU:

Kagami Seisei no Jutsu: Technika polega na stworzeniu lodowych luster w wyznaczonym przez nas miejscu. Mogą one służyć do obrony przed atakami, do zwolnienia wroga, ale przede wszystkim wykorzystuje się je do późniejszych technik.
Typ: NinJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 5
Minimalne Genjutsu: 4
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 20/lustro
+ Gennin

Kagami Chokkou no Jutsu
Technika polega na wejściu do lustra. Będąc w lustrze, jesteśmy niewrażliwi na ciosy. Jeśli to lustro zostanie zniszczone, wtedy giniemy, albo zostajemy rozszczepieni na kawałki.
Typ: NinJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 7
Minimalne Genjutsu: 4
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 15
+ Gennin

KLAN SABATAYA:

TSUUJITENGAN
Doujutsu - "Przenikające Oczy" Pozwalają na widzenie dosłownie przez wszystko: ściany, mury, przedmioty, drzewa, a także, jako jedyne DouJutsu: przez mgłę. Do tego dochodzi wizja 360 stopni umożliwiająca eksplorowanie terenu. Oczy umożliwiają także wykonywanie różnych technik shinobi przy ich użyciu ich mocy. Zasięg naszych oczu zależy od kontroli chakry. Każde 10 pkt kontroli to 100m zasięgu. (Startujemy z 100m zasięgu).
Typ: NinJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 13
Minimalne Genjutsu: 6
Minimalne Taijutsu: 0

Koszt chakry: 20/aktywacja 10/tura
+ Gennin

Sabataya Kirigakure no Jutsu: Użytkownik tej techniki tworzy gęstą mgłę, uniemożliwiającą atak, ale on sam może zaatakować bez problemu. Klan Sabataya uważa to za swoją podstawową technikę i każdy członek klanu uczy się jej prawie natychmiastowo.
Typ: NinJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 9
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 10/tura
+ Gennin


Mokumoku no Sochi: Technika bezszelestnego poruszania się, tzw. cichych kroków. Shinobi porusza się wyuczonym rytmem, kumuluje w nogach chakrę nie sprawiając najmniejszego nawet hałasu. Używanie tej techniki jest idealną kombinacją w połączeniu z zasłonieniem pola widzenia mgłą.
Typ: TaiJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt chakry: 10/tura
+ Gennin


Kirikouken no Jutsu: Wytwarza się gęsta mgła wirująca wokół shinobi'ego. Jeśli znajdujemy się już wcześniej w gęstej mgle, nasz kamuflaż wzrasta dwukrotnie, jest nawet w stanie ogłupić techniki wzrokowe przeciwników. Wszystkie osoby, oprócz Sabataya, nie będą w stanie nic zobaczyć otoczone tą techniką, dlatego technikę można też wykorzystywać na naszych przeciwnikach, wytwarzając gęstą mgłę wokół nich (która jest nierozłączna z ofiarą).
Typ: NinJutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 14
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 30/aktywacja 5/tura
+ Gennin

Genei no Zaisei: Technika tworząca iluzję, która nadaje martwym przedmiotom i roślinom (jak kamienie, drzewa, itp.) cechy żywe, tzn. posiadanie przepływu czakry. Może oszukać nawet Byakugan.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 24
Minimalne Genjutsu: 18
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt czakry: 70
+ Chunnin

KLAN RENSAI:

Kusari Shihai: Technika polega na sterowaniu łańcuchem za pomocą chakry. Jedna z podstawowych i bardzo przydatnych technik tego klanu.
Typ: Taijutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 4
Koszt Chakry: 10/tura
+ Gennin

Taisho Atari: Umiejętność pasywna. Zwiększa celność ataków o 20%.
Typ: Taijutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 5
+ Gennin

KLAN SUIJIN:

Mizu Kawase- Podstawowa technika klanu Suijin pozwala przemieniać wode w lód i na odwrót, za dotknieciem lub wykorzystaniem siły mentalnej na swej orbitującej wodzie.
Typ: Ninjutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 3
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Minimalne Kekke Genkai: 1
+ Gennin

Dodatkowy stan parowy
Typ: Ninjutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Minimalne Kekke Genkai: 5
+ Gennin

Gitou satounokoromo – Członek klanu przeciąga ręką po ostrzu broni siecznej. Ostrze zamienia się w bardzo ostrą broń.
Typ: Ninjutsu
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 5
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Minimalne Kekke Genkai: 2
+ Gennin


Imię:Orochimaru
Wiek:50
Wioska: Wioska Dźwięku
Klan:
Ranga: Sannin Jounin
Poziom: 30
HP:4000/4000
Czakra: 6000/6000
Exp: 40000/50000
Bramy:
- Brama Otwarcia
- Brama Odpoczynku
- Brama Życia
- Brama Bólu

Demon: Hachibi (+1 atuty dziennie i +2 atrybuty)
Drużyna:
Wygląd:
Atrybuty:

Siła:106
Szybkość:106
Czakra:106
Zręczność:106

Atuty:

Ninjutsu:61
TaiJutsu:61
GenJutsu:61

Kekkei Genkai(stopień władania):

Element: Katon ; Fuuton ; Suiton ; Doton ; Raiton ;

Kekke Genkai(nazwa):

Zwierzak:http://www.koenigskobras-reikibrunnen.de/Kobra.gif

Strój:
-Opaska Otogakure
-1x Ochraniacze na nogi
-1x Ochraniacze na ręce
-Kamizelka Wioski Dźwięku

Ekwipunek:
-100x Kunai
-100x Shurikeny (małe)
-1x Ciężarki na górną część nóg (co 2 dni szybkość +1)
-1x Ciężarki na ręce (co 2 dni siła +1)
-1x Ciężarki na nogi (co 2 dni zręczność +1)
-1x Ciężarki w pasie (co 2 dni czakra +1)

Fundusz: 10000

Techniki:                                                            Techniki Orochimaru:
-Fukumi Hari                                                      -Furo Fushi no Jutsu
-Kawarimi no Jutsu                                              -Futon: Daitoppa
-Bunshin no Jutsu                                               -Kanashibari no Jutsu
-Gouken                                                            -Hiru Bansho Boka no Jutsu
-Henge no Jutsu                                                 -Kuchiyose: Edo Tensei   
-Sennen Goroshi                                                 -Goguofuin
-Konoha Raiken                                                  -Shushagan no Jutsu                                   
-Sunshin no Jutsu                                                -Soja sosai no Jutsu
-Doku Kiri                                                           -Tsuchi Kage Bunshin no Jutsu
-Nemuri                                                             
-Shuriken no Jutsu
-Konhoa Gouriki Senpuu
-Raikyuu no Jutsu
-Shoukkakyu no Jutsu
-Konoha Repuu
-Konoha Senpuu
-Suikoudan no Jutsu
-Karuto no Tayor
-Czakra no mesu
-Doro Gaeshi
-Shinjuu Zanshu no Jutsu
-Kage Bunshin no Jutsu
-Kuchiyose no Jutsu
-Hari Jizou
-Shishi Enjin
-Nan Kaizou
-Goukakyou no Jutsu

Misje:
D-30
C-20
B-5
A-
S-

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl